top of page

Jak prodloužit svůj život prostřednictvím stravy?

Věděli jste, že přes 70% nemocí vzniká špatnou stravou? Nevhodnou konzumací potravin vznikají smrtelná onemocnění.

Proto jsem pro vás připravila webinář ZDARMA na téma - Jak stravou upevnit zdraví aneb Jak mít nemoc ve své moci.


Vysíláme už zítra 15. 12. 2021 v 18 hodin večer - zde Možná jste se dostali rovněž do podobné situace.

  • Tak moc jste se chtěli cítit plní energie, prožívat život naplno, s lehkostí, jenže to nejde. Situaci řešíte bezradně opakovaným přejídáním se, chutěmi.

  • Projevují se zdravotní problémy.

  • Děláte ve stresu a nikdo si vaší snahy nevšímá.

  • Ve výsledku jste vyčerpaní.

  • Máte plnou hlavu starostí…každý den řešíte povinnosti.

Ať je váš příběh jakýkoliv, přesně vím, jak se cítíte - bezmoc, vyčerpání, jste sami, hloupé narážky od ostatních. Tak se snažíte, ale výsledek žádný nebo minimální. Stáhnete se do sebe a tiše se utrápíte ve svých zklamáních a nenaplněných snech. Nejste v tom sami. První moje zdravotní problémy se projevily již na základní škole. Takhle to pokračovalo dál až do vysoké školy, kdy se moje zdravotní problémy prohloubily. Velký zlom však nastal před státnicemi, kdy jsem prodělala svou další operaci. Řekla jsem si stop. Vyčerpaná, bez energie, s pocitem, že takhle se žít nedá. Tak moc jsem chtěla změnu, ale nebyla jsem schopná se z toho začarovaného kruhu dostat ven. Byla jsem zmatená, plná strachu, obav. Dnes nestojím na startovní čáře, vím, že jde začít žít a skoncovat s přežíváním. Díky strategickým krokům jsem si vybudovala to, po čem jsem toužila. Jste jedineční a zasloužíte si pohodový život plný radosti, spokojenosti, toho, co vám dělá dobře a naplňuje vás. Nemusíte se už trápit, je tu nová cesta. Nemůžete za to, že nevíte, jak na trvalou změnu ve stravě v upevnění zdraví. Nikdo vás pořádně neučil, co s tím. Nyní je tady pro vás cesta k výsledku – je tady klíč ke změně a vaše příležitost. Proto jsem pro vás připravila ZDARMA webinář, kde se dozvíte jak stravou upevnit zdraví aneb Jak mít nemoc ve své moci. Reference Michelle Výzva byla super, dala jsi do toho vše, Pavli, a bylo vidět, že víš, o čem mluvíš a jsi profík. Lenka Výzva byla moc fajn, obdivuji tvoji energii a krásnou vizáž. Jarmila Výzva se mi líbila, pozitivní energická…doporučuji určitě. Hodně to nabíjí a Pavča je moc fajn, hezky vše vysvětlí a hlavně se v tom člověk opravdu najde. Děkuji za tuto pozitivní výzvu. Srdečně vás zvu na můj nejnovější webinář ZDARMA, kde vám vše jednoduše odhalím. Vysíláme už zítra 15. 12. 2021 v 18 hodin ve fb skupince. Stačí se připojit zde. POZOR - nezmeškejte toto vysílání, protože záznam nebude dostupný.



Pro všechny registrované připraven dárek.


Těším se na vás, Pavča Podloučková



6 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Sdílení
bottom of page