top of page

Jak ušetřit rodičům čas a energii. Jídelníček bez vážení. CENA DOBROVOLNÁ, časově omezeno!

Aktualizováno: 15. 2. 2021

DOBROVOLNÁ CENA, časově omezeno❣️❣️❣️ http://obchod.zdravevestrave.cz/produkt/jidelnicek-bez-vazeni-surovin/


Top projekt, jedinečná příležitost, jak ušetřit rodičům maximálně čas a energii při přípravě jídla. POMÁHÁME RODINÁM NEJEN S DĚTMI👨‍. Profesionálně zpracovaný JÍDELNÍČEK BEZ VÁŽENÍ, bez námahy a trápení. 100% garance změny ve vašem životě včetně garance vrácení peněz, pokud budeš mít pocit, že ti jídelníček žádnou změnu nepřinesl🤩. Jako bonus ode mě získáváš ZDARMA návod na úžasný a chutný IRSKÝ KUKUŘIČNÝ CHLÉB bez kvasnic a mléka❣️.

Nebaví Vás neustále něco vážit a odměřovat? Máte denně mnoho povinností a nezbývá vám čas přemýšlet nad tím, co a jak uvařit? Máte pocit, že jíte dokola pořád to stejné? Nebaví vás neustále něco vážit a odměřovat? Chcete vařit chutně, pestře? Strávit u plotny minimum času, abyste se mohli věnovat svým zálibám, tomu, co máte rádi? Hledáte nějakou inspiraci na chutné, zdravé svačinky, snídaně nejen pro sebe, ale i pro děti?

Vytvořila jsem pro vás jídelníček BEZ VÁŽENÍ jednotlivých surovin pro celou rodinu. 28 originálních receptů, které vám zaručí stravování s lehkostí, nové možnosti bez námahy a trápení👍. Přináším recepty, které zaberou pouze pár minut a potěší nejen dospělé, ale i všechny děti. Jako bonus se navíc vyhnete každodenní jednostrannosti, která po čase přináší zbytečné zdravotní komplikace. Naučíte se pestrosti, rozmanitosti, která je pro udržení kvalitního zdraví nezbytností. Již nemusíte přemýšlet nad tím, co vlastně uvařit, nachystat, stačí se dát jednoduše rovnou do toho.


Jídelníček je sestaven tak, aby příprava jednotlivých pokrmů pro vás byla časově co nejjednodušší. Množství neuvádím záměrně, záleží na chuti každého, na věku, pohlaví, fyzické aktivitě, na zdravotním stavu a dalších faktorech. Záleží jen na vás, jak a čím si svůj chod zpestříte.


Cena❓ Tvoje rozhodnutí, tvůj dobrovolný příspěvek. Záleží na tobě, zda dáš 200 Kč nebo více. Já mohu pomoci tobě. Pomozme společně i ostatním, kteří potřebují a chtějí prodloužit kvalitu a délku života👍.


Poslechněte si ve videu můj osobní příběh. Přesně vím, jak se cítíte na začátku cesty – bezmoc, vyčerpání, nevíte kudy kam přes nekonečno povinností, neporozumění ze strany rodiny, okolí. Vše je jen otázkou času. Čelila jsem stejným obavám, starostem. Změnila jsem smýšlení sama o sobě, prioritou bylo zdraví a práce až na druhém místě. To jsem nikdy dříve nedokázala – povinnosti byly vždycky na místě prvním před odpočinkem a zdravím. Vyvážená strava mi změnila život a navrátila zdraví. Pestrost, rozmanitost, vyváženost, jsou klíčové faktory pro upevnění zdraví všech lidí.

Vyvarujte se zbytečných chyb, jako jsem dělala já! Nemusíte skončit nejdříve s pochroumaným zdravím nebo v nemocnici a až následně pochopit, že to vlastně takhle vůbec nechcete. Buďte lepší než já a vezměte prevenci, opatření do vlastních rukou dřív, než se projeví první nepříznivé příznaky. Vím, jak je náročné vystoupit ze zastaralých vzorců chování. Nedopusťte však, aby za vaše prohřešky doplatily vaše děti, které automaticky od vás vzorce chování přejímají a budou je i nevědomky uplatňovat v dospělosti. Dětství jim už nikdy nevrátíte zpět! Staňte se novým člověkem a věřte, že vaše pozitivní proměna bude pro vaše děti vysvobozením v dospělosti😉.


Chcete vědět, jak se mnou ušetříte čas a energii při přípravě jídel❓ Jak se vám změní okamžitě život k lepšímu❓

Tak tady to je.

🌟SNÍDANĚ

🍀Běžný den – klasické situace

Co budu zase chystat?

Už teď nestíhám.

Kdo vyjedl zase tu lednici?

No super. Napětí, únava.

Udělám víc i na svačinku.

🍀Nový den s jídelníčkem pro celou rodinu

Předem vše naplánováno, co budu připravovat.

Konečně změna.

Co teď? Mám hotovo.

Sama se tedy v klidu nasnídám a přečtu si něco zajímavého.

Radost, nová energie do začátku dne.


🌟SVAČINA

🍀Běžný den – klasické situace

To stejné co na snídani?

Nemám chuť.

Znuděnost, otrávenost, časová tíseň.

🍀Nový den s jídelníčkem pro celou rodinu

Jaká mňamka nás zase čeká?

Překvapení, dobrá nálada, vzrušení.


🌟OBĚD

🍀Běžný den – klasické situace

Já mám ale hlad.

Není čas na oběd, je hodně práce.

Nejradši bych šla/šel spát, jsem úplně hotová/ý.

🍀Nový den s jídelníčkem pro celou rodinu

Najedl jsem se tak akorát.

Není mi těžko.

Cítím se fit, plný energie.

Mám chuť se zase pustit do práce.


🌟VEČEŘE

🍀Běžný den – klasické situace

Mám toho až nad hlavu.

Konečně doma, klid, můžu se už pořádně nadlábnout.

Co bych tak všechno snědla?

Je mi nějak těžko, asi jsem to zase přehnala.

To zase bude to ráno a celý den vypadat, ach jo.

Stojí mi to vlastně za to?

Rodino, v lednici máte nákup, něco si připravte sami.

🍀Nový den s jídelníčkem pro celou rodinu

Kde jsou chutě?

Nemám zájem se přejídat.

Nadšení z plánování jídel na nový den.

Dostatek energie na domácí povinnosti.

Nic mě nebolí, není mi špatně.

Těším se na zážitky z dalšího nového dne.

Spokojenost rodiny.

To je teprve tak málo hodin? Dáme společenskou hru?


VÝSLEDEK U KLASICKÉHO STRAVOVACÍHO DNE

Neustálé chutě na něco dobrého

Nárůst hmotnosti

Jednostranná strava

Vznik zdravotních problémů

Začarovaný kruh

Nespokojenost, hádky, letargie, nervozita

Nedostatek času na svoje zájmy

VÝSLEDEK DNE S NOVÝM JÍDELNÍČKEM

Pestrost, rozmanitost

Upevnění zdraví

Spokojenost, radost

Těšení se na nová jídla

Zájem celé rodiny včetně dětí o vaření, zkoušení nového

Motivace, inspirace

Nový, ušetřený čas na koníčky, zábavu, rodinu, přátele

A další


Dnes již nemusím řešit nedostatek energie a podobné komplikace. Proto jsem pro vás vytvořila jídelníček bez vážení pro celou rodinu, chci ho s vámi sdílet a podílet se na pozitivních změnách ve vašem životě. Pomohu vám a udělám maximum proto, abyste dosáhli nejméně takových výsledků, kterých jsem dosáhla já. Budete se cítit tak jako nikdy dřív před tím🥳.


Přínosy produktu

👍Odstraníte mýty, že pokud chcete vařit, musíte strávit u plotny půl dne

👍Rychlé, snadné, chutné pokrmy

👍Pestrost, rozmanitost, vyváženost

👍Nový vztah k vaření, který vás začne bavit – nová inspirace, motivace

👍Vyhnete se vy i vaše děti jednostrannosti tedy zdravotním komplikacím, které toto stravování přináší

👍Nemusíte ztrácet čas zbytečným přemýšlením nad tím, co uvaříte

👍Získáte čas navíc, který můžete věnovat rodině, svým koníčkům, zálibám, seberozvoji

👍Děláte pozitivní věc pro svoje zdraví

👍Učíte sebe i děti novým vzorcům chování, jak mít pozitivní vztah k vaření, ke konzumaci potravin

👍Získáte novou energii, živiny potřebné pro správný vývoj organismu, a v neposlední řadě rovněž radost ze života


❣️Akce je časově omezená. V oběhu je pouze 100 ks jídelníčků. Cena je dobrovolná❣️


http://obchod.zdravevestrave.cz/produkt/jidelnicek-bez-vazeni-surovin/


🌺Do zprávy mi napiš:

🍀Jméno

🍀příjmení

🍀e-mail

🍀částku, kterou chceš na jídelníček věnovat.

Po obdržení příspěvku na účet 670100-2216090008/6210, ti bude zaslán jídelníček v pdf. souboru spolu s fakturou. Předem ti děkuji za důvěru, přeji dobrou chuť a snadné dosažení tvých cílů😍.


Sdílejte pro každého, komu není život svůj ani ostatních lhostejný❣️ Zasloužíte si to nejlepší. Děkuji. Pevné zdraví a pozitivní mysl😍.


Kdy jindy chceš začít měnit život svůj a svých dětí, než hned dnes?


Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním a ochranou osobních údajů. Bližší informace na www.zdravevestrave.cz.


S pozdravem a přáním pěkného dne všem

🌺Mgr. Pavlína Podloučková🌺

Certifikovaný Poradce pro výživu

Odborně způsobilá osoba k zajišťování úkolů v prevenci rizik

v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci

pajapodlouckova@seznam.cz

www.zdravevestrave.cz






60 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Sdílení
bottom of page